Alla inlägg den 17 juni 2016

Av Anette Åkesson - 17 juni 2016 10:14

Här kommer bilderna som skulle varit med till förra inlägget.

Av Anette Åkesson - 17 juni 2016 09:48

Åh vad jag är evigt tacksam som är omgiven av Änglar.

I måndags var bästa Annica här och jag fick en nyckelring med en ängel   

Igår på förmiddagen träffade jag mina arbetskamrater och åt en räksmörgås och en kaka. Efter det hem och sov för att på eftermiddagen träffa Annica och Christina som jag jobbat med innan,men som ger mig sådan härlig posetiv energi!

Fick en liten blomma i turkos kruka min favoritfärg   

Sedan låg jag i soffan och försökte suga in all posetiv energi jag fått under dagen.

Katarina kom och lånade lite böcker av mig. Bara hennes närvaro ger mig rätt energi.

Men 21.30 bytte jag soffan mot sängen och somnade och sov till 07.30 idag.

En dag som känns ganska ok! Intagit frukost och vilat för att sedan orka baka en rulltårta.


Önskar er alla en fin dag!

Massor med Kramar till er som önskar   

Ovido - Quiz & Flashcards