Alla inlägg den 13 juli 2016

Av Anette Åkesson - 13 juli 2016 23:16

Måndagen blev en vilodag. Efter frukosten sov jag i över två timmar. Det regnade duktigt här. Men det blev så pass uppehåll att vi kunde cykla till centrum och äta och gå i några affärer.

Igår tisdag blev det en lugn cykeltur till Tåtorp. Där vi fick vara med om manuell slussning. Sedan cyklade vi tillbaka. Några lätta regn skurar fick vi på oss. Sedan sov jag några timmar.

Idag onsdag, blev det äventyrsgolf och lunch . Sedan åkte dottern och jag på shopping runda. Och sedan sov jag gott en god stund.
Ikväll blev det en cykeltur till Hajstorp och veteranbil träff. Nostalgiskt att titta runt på dessa vackra bilar.

Underbart att umgås med de bästa. Jag har fått cykla i min takt och vilat/sovit när jag behövt.
Tacksam för att jag har min goa familj och underbara vänner.

Sov gott! Kram

Ovido - Quiz & Flashcards