Alla inlägg den 3 augusti 2016

Av Anette Åkesson - 3 augusti 2016 23:38

Logistiken funkar inte alls tycker jag.
Att fundera ut vad jag ska göra behövs inte mycket för att det kaos.
Idag åkte Sandra och jag till stan
1. Skulle köpa bröd ?
2. Köpa ny cd/radio (då den gamla sakta upp sig) ?
3. Hämta en gunghäst jag köpt på loppis

Men en massa medelande fram och tillbaka och missförstånd blev det inte att vi kunde mötas som jag tänkt.

Så tog energin slut och det blev segt att köra hem. Ringde min syster och stannade till hos henne en stund.
Drack en balja te , sedan körde jag hem och la mig i solstolen och slumrade en god stund.
Sedan blev det mat fix och en dumlekaka bakad innan jag landade i soffan och slumrat där innan jag gick till sängs.

Nu ska jag sova 5 kvart i timmen.

?

Sov ljuvligt!

Ovido - Quiz & Flashcards