Alla inlägg den 22 december 2016

Av Anette Åkesson - 22 december 2016 23:33

Vad är jul stress igentligen??
För det är ju bara du som kan avgöra hur du vill ha det till jul. Hur mycket julklappar du vill handla. Eller för hur mycket. Om det ska vara städat från golv till tak. Hembakat,hemlagat.
Visst kan man ryckas med, men nej i år har jag inte orkat ha det behovet.
Jag har gjort det jag orkat den dagen resten har fått vara.
Hur eller hur blir det jul ändå.
Och jag världens bästa familj att vara med.
Sedan är jag barnsligt förtjust i paket. Både att ge och få. Så det klart har jag prioterat av vad jag vill göra.
Ikväll har några grannar varit här och druckit lite glögg med fika till. En mysig stund med trevligt sällskap.
Undertiden kokades skinkan och grilljerades.

Nu blir det lite slö titt på ett päron till farsan firar jul ?

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards