Alla inlägg den 2 januari 2017

Av Anette Åkesson - 2 januari 2017 23:26

En dag.....
En vecka......
En månad......
Ett år.......

Det går så fort. 2016 finns knappt för mig. Skönt att jag har lite notiser att gå tillbaka till när nu minnet är som det är.

Avslutade i alla fall 2016 och påbörjade 2017 i sällskap med man,dotter och goda vänner. Nina och jag hjälptes åt med maten.
Så skönt när vi kan göra det.

Så har vi då 2017 och min hjärna kan inte fatta det.....
Varit ganska mycket trött de här dagarna. Mycket att försöka fokusera på. Så soffan och jag har varit goda vänner.

Vad tror vi då om 2017??
Jag siar inte i det. Får försöka ta en dag i taget och hoppas att minnet kommer tillbaka mer.

Njuter just nu över mina amaryllisar som blommar.

Önskar alla ett Gott nytt år!

Kram AÅ

Ovido - Quiz & Flashcards