Alla inlägg den 21 januari 2017

Av Anette Åkesson - 21 januari 2017 23:00

Efter förra veckan på stresshantering kursen fick vi i läxa att aktivt göra det som får oss att må bra. Så det blev promenader 5 dagar i sträck. I tisdags var det åter dags för kurs och vi pratade och pratade. Vi är 8 tjejer som lyssnar och ger feedback.
Onsdag var jag helt slut men några julsaker kom ner.....
Och i fredags var det dags för tandläkar besök,tro mig inget ställe som jag glatt åker till än mindre nu.
Kände en stor ånger på torsdagen och på fredagen på väg till tandläkaren målade jag upp ett stort svart moln.
Att jag skulle ha många håll,behöva lägga varenda krona där osv
Och så gick det hur bra som helst. Har bara träffat min tandläkare 2 gånger innan. Men jag förklarade att jag var sjukskriven för utmattningsdeprission och inte mått bra.
Och han tog det mycket lugnt och frågade under hela undersökningen så att det gick bra,kändes som om jag var stel som en fiolsträng. Men inga hål, lite tandsten som han skrapade bort och sedan lite puts och så var det klart!!!
Snacka om att ett berg föll från bröstet.....
Det var med lätta steg jag åkte därifrån och köpte te och nya gardiner till matrummet.
Önskar er alla en fortsatt god helg!

Kramar till er alla

Skapa flashcards