Alla inlägg den 31 januari 2017

Av Anette Åkesson - 31 januari 2017 23:20

I torsdags i förra veckan var jag med en väninna på föreläsning som just hette energitjuvar i vardagen. En riktigt bra föreläsning. Lite jobbigt när vi åhörare fick diskutera med varandra. 200 personer som surrar usch men det Brian Bergling pratade om vägde upp det. Mycket tänkvärt det han sa. En hel del jag ska försöka tänka på. Tar ett tag att ta in det han pratade om. När han signerade boken jag köpte frågade han vad jag tog med mig från föreläsningen jo att skryta om mig själv något som jag aldrig klarat av......
Att göra en sak i taget en cykel åt gången...
Kommer säkert att komma tillbaka i ämnet när jag läst boken.

Idag var det åter dags för stresshantering kursen där vi talade om att sätta gränser och säga Nej....

Och vi var alla 8 rörande överens om att vi varit JA segare innan vi blev sjuka.....

Att säga nej och sätta gränser har jag fått göra sedan jag blev sjuk eftersom alla batterier varit ur laddade.....
Att nu fortsätta med detta när man börjat resan tillbaka blir en utmaning tror jag.

Nu sova ! Puss och kram

Skapa flashcards