Alla inlägg den 1 februari 2017

Av Anette Åkesson - 1 februari 2017 21:49

Älskar verkligen att bo på landet.
När jag vaknade idag kände jag genast att jag måste sova en stund till om jag ska fixa att bosta energi hos bästa Annica.
Och då är det skönt att bo på landet när man kan gå ut och rasta hundarna i nattlinne,tjock strumpor, foppaskor,fleecejacka och mössa. För just då orkar jag inte göra mig iordning.
Så när morgonbestyren är klara däckade jag och sov. Så jag orkade fika stunden. Det bästa var ändå lådan med änglar som jag fick. All kärlek till dig för dem Annica.

Efter det hämtade jag blommorna som jag beställt till mammas grav. Idag skulle vi firat hennes 69 års dag. Älskade lilla mamma som ryktes bort alldeles för tidigt. Att ställa blommorna på graven och bara andas en stund och skänka massa tankar.

Väl hemma gick jag i däck totalt.
Så det blev soffhäng det mesta av eftermiddagen/kvällen, med mycket tända ljus.

Kram kram

Ovido - Quiz & Flashcards