Alla inlägg den 3 mars 2017

Av Anette Åkesson - 3 mars 2017 22:15

"Minnet jag har tappat mitt minne,det finns inte här inne, jag vet inte vart det är........"

Det går åt mycket energi till att minnas. Det jobbiga är när jag ex står vid diskbänken vänder mig om och helt plötsligt står och har öppnat städskåpet och söker vad det var jag skulle hämta...

Jag frågar övriga familjen vad tror ni att jag skulle hämta???
Du är inte i fel skåp svarar dottern. Skafferiet är i skåpet jämte öppnar det och jag har jag tur kommer jag på vad jag skulle hämta.....

Äntligen börjar även förkylningen ge med sig. Har verkligen inga krafter att vara förkyld så nu känns det som att börja om från början med det lilla jag byggt upp.
Kämpa,kämpa...

Nu se klart en film innan jag välkomnar John Blund.

Ta vara på varandra!

Kram

Ovido - Quiz & Flashcards