Alla inlägg den 20 mars 2017

Av Anette Åkesson - 20 mars 2017 21:50

Har avslutat stresshantering kursen och har fått många verktyg att tänka på...
* viktigt med återhämtning
* avslappning och andningen
* vad mår jag bra av
* släppa taget om mina "nötter"
*tips på bra böcker

Men framförallt så har det gett så mycket att få prata med andra i samma situation.
Att de som höll i kursen verkligen förstod vad vi pratade om.

En av tjejerna på kursen och jag har setts på en fika och prat. Vi upptäckte att vi hade mycket gemensamt. Och jag minns inte när jag sist skrattade så hjärtligt flera gånger!

Känns som om jag börjar se ljuset i tunneln om än långt borta blir det lite ljusare för varje månad. Och det känns riktigt bra!
Tänker på skorpan i Bröderna Lejonhjärta :
"Jonathan jag ser ljuset,Jag ser ljuset.........

Har under veckan som gott lyckats sy 2 gardinkappor och 2 kuddfodral av tyget som legat i över 2 månader och tittat på mig....

Gott en liten inspektion runda i trädgården och det är en hel del knoppar på gång.

Låt ljuset brinna !

Kramar

Skapa flashcards