Alla inlägg den 24 mars 2017

Av Anette Åkesson - 24 mars 2017 23:18

Åh bästa Sven - Erik i sven-ingvars har släckt sin låga här på jorden och tänt en stjärna på himlen.
Så mycket bra musik de spelat in. Har varit och dansat till dem flera gånger.
Skönt att man kan fortsätta lyssna på musiken ändå.

Igår var en riktigt toppendag jag kände mig glad och huvudet satt ihop med resten av kroppen. En känsla jag inte känt på kanske 1 1/2 - 2 år.Jag var på lönesamtal vilket vi gjorde under en promenad i solen och sedan var vi på uppföljning samtal efter stresshantering kursen och pratade. 2 korta möten efter varandra....
Visst var jag mosig i huvudet igår kväll så det blev soffan och jag.

Men tröttheten kom idag. Vi åkte och handlade på morgonen. När vi kom hem stöp jag i soffan och sov i 2 timmar.
Vår ute och spatserade lite i trädgården för att sedan slumra 1 timme till.

Ikväll blev det tacomys och nu går ögonen i kors....
Men det är så skönt att skriva av sig när hjärnkostymen är för trång.

Kram till alla stjärnor ???

Ovido - Quiz & Flashcards