Alla inlägg den 7 juni 2017

Av Anette Åkesson - 7 juni 2017 23:17

Så har det åter varit en period som varit svajig....
Men mår bäst under min Lind. Att läsa eller bara ligga och köra någon avslappning.
Att försöka göra 2 saker som tar energi på samma dag får jag sota för i flera dagar, om jag inte får återhämtning före,mellan och efter.
Att hålla ihop huvudet så pass mycket krävs energi!
Så nu är det full verksamhet på kontoret och måste rensa ut lite....

Idag var det en sådan dag att när frukosten var intagen, hundarna fått sitt gick jag i däck och sov flera timmar .

I eftermiddag hade vi återträff på komunhälsan och stresshantering kursen.
Av 8 sågs 6. Att få babbla av sig och se/höra de andra var skönt . Det ger så otroligt mycket att få träffa andra i samma situation som jag. Och nu är det 9 månader till nästa återträff......

När jag kom em blev det vila och återhämtning.

För att ikväll träffa lillasyster,kusin och farbrors fru ,och vi bestämde vad vi skulle äta på midsommarafton.
Då vi ses och alla hjälps åt med maten!
I år var vi effektiva och satte ihop en buffé snabbt.

Efter det har jag legat på sofflocket och blundat från och till.
Nu loppebingen och sova!

Sweet Dreams!

Kram

Skapa flashcards