Alla inlägg den 11 juni 2017

Av Anette Åkesson - 11 juni 2017 22:59

Fredagen gick i återhämtningens tecken,för att orka köra till stan och träffa kollegor och äta en bit mat.
Gott och jätte trevligt!
Men lie sorl runt omkring och att koncentrera sig på höra vad som sägs utan att behöva säga VA hela tiden gjorde mig trött. Så när vi ätit bröt jag upp och körde hem!

Igår åkte dottern på klassresa!
Bästa svägerskan kom förbi på fika. Och sedan sov jag några timmar.
Igår kväll var vi bjudna att fira svärmors man som fyllde år. Gott och trevligt. Men blev trött och satt på balkongen en stund och vilade hjärnan. När vi kom hem somna jag gött.

Idag sov vi länge,åt frukost och sedan var det inga problem att sova en stund till.
Kännt mig helt urlakad idag.......
Var ute en stund i eftermiddag. Drog några kvistar/grenar och sedan låg jag i solstolen och bara var.
Hämtat hem trött men mycket nöjd dotter!
Vilat,vilat och vilat lite till.

Nu går ögonen i kors!!!

Nattizen

Ovido - Quiz & Flashcards