Alla inlägg den 3 juli 2017

BFF

Av Anette Åkesson - 3 juli 2017 23:06

Best Fridens Forever!

Är lyckligt lottad att ha vänner som lyssnar på mig när jag ältar och ältar om!

I torsdags blev det lång fika hos bästa Annica med prat å prat å prat om allt mellan himmel och jord!
Åkte hem med ett leende och en stickling som jag hoppas ska ta sig!

På fredagen blev det fika med bästa barndomsvännen Camilla. Vi har umgåtts sedan 4-5 års ålder. Och trots att det ibland går långa perioder då vi inte ses är det som vi sågs igår och pratar.

Och idag blev det lååång fika med bästa kollegorna. Så skönt när de ser skillnad på mig. Sist vi sågs var jag helt slut men lite piggare idag .
Fick stora blåklockor med mig hem som jag planterat. Och köpt 2 nya änglar!

När jag kom hem tänkte jag på dessa 3 fika tillfällen så olika men ändå lika. Så mysigt att bara sitta och fika och prata!

Så jag är lyckligt lottad som får ha dessa människor i mitt liv!

All kärlek till er de bästa! ??

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards