Alla inlägg den 1 februari 2018

Av Anette Åkesson - 1 februari 2018 23:38

Ja vem ska göra det?
Att vara den som alltid tröstat andra funnits där för andra och aldrig själv bett om tröst eller hjälp.
Att ha en helt fantastisk make och likaså barn är inte alla förunnat. Så tacksam att de finns där för mig när jag blir det där lilla knyttet .
Att jag har vänner som gör mig varm i hjärtat. Igår fick jag en fantastiskt knippe tulpaner och idag en ängel stans.

Varit några jobbiga dagar. Försökt lite för mycket,fullmåne och idag skulle mamma fyllt 70 år. Var på graven med underbar ängel som värdens bästa florist gjort. Blev alldeles tagen. Blåste en del vilket det oftast gör på en kyrkogård men det var så fint ändå den stunden.

Efteråt tog jag en lång promenad med hundarna. Så skönt. Väl hemma en snabb dusch för att sedan totalt slockna i soffan och sov några välbehövliga timmar.

Ikväll en liten runda till grannen som hade alpnäring demo. Mycket stoj och stim runt om av glada lekfulla barn. Men svårt att koncentrera sig . Hjärnan på högvarv. Men att fått tömma den genom att skriva av mig så börjar "getingboet" att lugna ner sig.

Sov gott!

Ovido - Quiz & Flashcards