Alla inlägg under mars 2018

Av Anette Åkesson - 13 mars 2018 22:43

Blundar , slappnar av det är tyst runt omkring mig förutom den där kranen som droppar och sitter i mitt högra öra.
Suck! Väldigt irriterande ljud när man inte orkar med ljud. Och definitivt ett sådant monotont ljud.

Åkte på en dunderförkylning som pågått i cirka 4 veckor. Vilket tryckte mig åter i botten. Har ingen ork över huvud taget.

Det jag upplevt på sista tiden är ljuset. Särskilt när det är snö på marken. Bär solglasögon när jag går ut och när jag kör bil. Det underlättar lite.

Idag när jag tog ett varv runt huset fann jag snödroppar. Det kändes bra. Att stanna upp och och titta på dessa små vita blommor samtidigt hör jag ån som brusar och några fåglar som blev skrämda av min närvaro.

Är trött och ska försöka få min kran att sluta droppa eller det kanske kan vara sövande. Vi får väl se!

Sov gott dröm sött!
Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards