Alla inlägg den 4 januari 2019

Av Anette Åkesson - 4 januari 2019 01:11

Ligger i sängen, det susar i öronen och huvudet snurrar. Brukar hjälpa med att rensa hjärnan med att skriva av sig.

När jag gjorde förra inlägget var det 4 månader till jul, nu är snart julen över och ett nytt år har startat.

1 november hade vi avstämningsmöte med försäkringskassan, läkare och arbetsgivare och vi kom fram till att jag efter nyår skulle gå med i Mitt Val. Försäkringskassan och arbetsförmedlingen som har detta gemensamt. Och på måndag startar det.

Men så fort näsan kommer ovanför vattenytan kommer en infektion.
Och det är inte mitt val.
Rosslig i luftrören, frusen och ont i lederna.
Senaste infektionerna jag haft har pågått i veckor....
Blir till att kurera deluxe närmaste dagarna.
Och vi som är bortbjudna på middag...
Kan ju försöka hålla tummarna att det inte blir värre.
Så kanske, kanske jag kan komma iväg och äta.

Nu ska jag göra ett nytt försök att sova, lite korsord brukar tröttna ut hjärnan fort.

Ovido - Quiz & Flashcards