Alla inlägg den 2 april 2019

Av Anette Åkesson - 2 april 2019 21:30

Idag blir dottern 15 år,15 år vart tog dom åren vägen.
Lite spännande/konstigt är det. Hon är född 02.23 och nästa varje år så vaknar jag runt den tiden och ligger vaken en stund,så även i natt.
Klart vi startade dagen med frukost på sängen, sång och paket.
När maken och dottern get sig iväg somnade jag och sov som klubbad.
Insåg att jag glömt betala räkningarna som förfaller den siste.....
När det var klart var hjärnan så trött så jag såg dubbelt. Vilade en stund till innan jag åkte och handlade det som saknades till dotterns önskemål av middag, tacos.
Var ute en stund men kände att orken var noll,tog en dusch ,vilade och sedan stekte färs. När vi ätit sov jag en god stund och nu ska jag krypa ner i sängen och sova!
Men tänk att hon fyllt 15......

Ovido - Quiz & Flashcards