Alla inlägg den 2 juni 2019

Av Anette Åkesson - 2 juni 2019 16:22

Denna tiden på året är helt ljuvligt! Dess gröna färg och blommor som blommar!
Arbesträningen går bra. Tiden försvinner så fort när jag är där. Att sedan få ihop det när jag kommer hem får ta sin tid. Har ändå kunnat läsa lite böcker. Sitter ute i det gröna eller balkongen. Vi har varit i husvagnen och där får jag återhämtning deluxe!
Hemma har jag lyckats få upp sommar gardinerna och det går faktiskt bra utan att putsa fönsterna på alla sidor. Jätte nöjd med att jag kommit till den insikten. Nu ska jag fortsätta att njuta i solstolen!

Av Anette Åkesson - 2 juni 2019 16:21

Denna tiden på året är helt ljuvligt! Dess gröna färg och blommor som blommar!
Arbesträningen går bra. Tiden försvinner så fort när jag är där. Att sedan få ihop det när jag kommer hem får ta sin tid. Har ändå kunnat läsa lite böcker. Sitter ute i det gröna eller balkongen. Vi har varit i husvagnen och där får jag återhämtning deluxe!
Hemma har jag lyckats få upp sommar gardinerna och det går faktiskt bra utan att putsa fönsterna på alla sidor. Jätte nöjd med att jag kommit till den insikten. Nu ska jag fortsätta att njuta i solstolen!

[Bild]

[Bild]

[Bild]

[Bild]

Ovido - Quiz & Flashcards