Alla inlägg den 24 juni 2016

Av Anette Åkesson - 24 juni 2016 23:59

Blev väckt av att det åskade. Är inget jag tycker om. Men när man är helt slut att man knappt orkar bry sig om att det åskar då är jag inte helt ok.
Klev iallafall upp drog ut sladdarna och stupade åter i säng.
När frukosten var intagen hjälptes dottern och jag åt att baka en rulltårta.
En stunds vila innan vi hämtade midsommar kransen jag beställt då orken inte finns att göra en egen.
Traditionsenligt är det midsommar dans vid hembygds stugan, så även i år. Lyssna på lite musik och fika.
Lilla mamma ligger begravd på kyrkogården jämte så när dansen var slut la vi blommkransen på graven.
Sedan åkte jag hem och vilade.
Ikväll har vi ätit buffé mat med släkten på pappas sida.
Är helt slut nu trots vila ikväll också.

Kramar och önskar er en god helg.

Ovido - Quiz & Flashcards