Alla inlägg den 10 februari 2017

Av Anette Åkesson - 10 februari 2017 04:33

...... annalkande fullmåne på det.
Behöver jag säga mer.......

Att ha känslan av taggtråd i halsen, ett betongblock på bröstet och på huvudet hosta och nysa på det är ingen hit.

Jag brukar inte gnälla över förkylning men nu gör jag det för det skickar ner mig i det svarta hålet i ilfart.
Ljuset jag börjat se låååååååååååååååååååååååångt borta har slocknat för tillfället.

Så just nu är min bästa vän snytpapper,halstabletter och värktabletter.

Och hundarna såklart som ligger nära mig och försöker ge mig värme.

Och samtidigt konstaterar jag att det är väldigt ljust ute. Tittar i kalendern och japp månen är på väg att bli full.....

Nu är värktabletterna intagna och jag hoppas på en stunds sömn.

Var rädda om varandra!

Ovido - Quiz & Flashcards