Alla inlägg den 23 juni 2019

Av Anette Åkesson - 23 juni 2019 21:47

En annorlunda midsommar helg, men så bra! Vi åkte till husvagnen på torsdag kvällen. Är en fröjd att vara där. Det blev en stunds umgänge med grannar innan vi slocknade!
Midsommarafton kom det en regnskur på förmiddagen och sedan sken solen hela dagen! Mat,promenad till makens vänner där vi satt en god stund innan jag sov en god stund i husvagnen! Yatzy spel,fika och makens vänner kom till oss på besök! Premiär grillning i nya grillen och det var inte svårt att somna!
Midsommardagen bjöds på solsken! Efter frukost,diskning och ihop plock rullade vi hemåt. Sov som en stock för att sedan fortsätta midsommarfirandet med släkten! Men ljudnivån blev för hög för mitt huvud så jag la mig i bilen och läste en stund innan vi begav oss hem!
Idag har det blivit bokläsning i solen och i skuggan! Känner mig lättade i kropp och knopp. Att bara vara,och framförallt att jag accepterar det!
Hoppas att ni också haft en fin Midsommar helg!

Ovido - Quiz & Flashcards