Alla inlägg den 20 december 2020

Av Anette Åkesson - 20 december 2020 22:14

Efter att en tid mått riktigt dåligt ser jag fram emot jul,trots att den blir mycket annorlunda.
Men tänker att vi får göra så gott vi kan i dessa virus tider.

I samma veva som jag fick en ny arbetstränar ställe fick jag en nerv I kläm från höften och ner i hela benet. Ingen bra kombination, men fantastiskt ställe som gjorde att jag kunde sitta så mycket som möjligt och utföra det jag kunde.

Så nu är jag I en blomsteraffär och arbetstränar, trivs jättebra och det är så roligt. Trött som bara den när jag kommer hem, men det får jag ta.

Att sedan ha så fina vänner omkring mig som ger mig änglar är en bost för själen.
Och i veckan kom vår julklapp till oss i familjen, en vedeldad badtunna som vi invigde igår. Jisses så skönt och rofyllt.

Julen nalkas och det blir en lugn jul med familjen.
Så trots allt jul,jul strålande jul

Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards