Alla inlägg den 31 juli 2017

Av Anette Åkesson - 31 juli 2017 20:12

Visst är det konstigt att dagarna går....
Någon frågade mig om det inte var långtråkigt att gå hemma och vara sjukskriven??
Nej när kropp och knopp sagt upp sig och man har ett helsike att få ihop en dag blir det inte långtråkigt. Dagarna,veckorna,månaderna rusar iväg.

Härom veckan lyckades jag ha 2 dagar efter varandra som var ganska okej. 2 dagar minns inte när det skedde sist.....

En av dem dagarna uppfyllde jag en dröm jag haft länge. Äntligen tatuerade jag in mina änglar....

Men det klart att 2 bra dagar så kom ju tröttheten efter det. Men det är så värt de dagarna som är bra!!

Bästa vännen fyllde 50 och hade kalas.
Så när maten var intagen åkte jag hem och vilade en stund för att sedan åka tillbaka för paketöppning och fika.

O veckan som varit har det blivit vila, bokläsning och fika med en väninna.

Nu har jag suttit på balkongen och bara njutit.

Sköt om er alla!
Kramar

Ovido - Quiz & Flashcards